Svenska Hollywoodfruar

Kollade på det programmet nyss. Ganska tråkigt avsnitt egentligen, hände inte alls mycket. Förra gången hade de ju sitt lilla "barbieparty", då hände det iofs nånting men det var så sjukt pinsamt att jag nästan inte kunde kolla. Asså seriöst, de där tanterna är typ 50 år och killarna de anställde för att leka med var vad, 20? Sjuuukt pinsamt!!
Aja, de hade väl kul iaf.

Nu måste jag verkligen fortsätta skriva dagboken om Barcelona så den blir klar nån gång, sen måste jag ju läsa Ninas resa också, som jag inte ens börjat på :O och den ska vara klar på fredag!!
Idag på Barcelonamötet berättade vår rektor att vi skulle vara tvugna att skriva dagbok även när spanjorerna kommer till Sverige. Då kände jag verkligen noooo. FACEPALM!! Det är fullt tillräckligt att behöva skriva om en vecka, nu ska vi plötsligt skriva om 2. Jag tror egentligen vi bara gör det så de kan få insider- info om hur de ska kunna förbättra åttornas resa (fuckers!).

Okej nu ska jag sluta vara en klagomur och göra något vettigare än att sitta och klottra på bloggen :)
Här får ni en bild på vår älskade Montazami:


xoxo

Kommentarer
Postat av: CLIP

I detta fallet är placet ingenstans fagersta, ojojoj:D

2010-03-23 @ 15:53:24
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0