nattblogg

Bara för att jag inte orkar sova... eller plugga heller...
Har suttit här i typ 2 timmar nu och iakttagit hur antalet människor i chatten sakta minskat...
Lyssnar på den där låten shawty's like a melody in my head.... , ja ni vet den ;)
Saknar Barcelona fortfarande, eller inte så konstigt, det har ju bara gått en dag sen the return to sverige...
                   Dagen har ändå varit helt ok, efter skolan åkte jag hem till Sofia pga idrottsplaneringen. Vi fixade den, dock inte musiken, jag skulle ha smsat henne om låtförslag, men det gick inte så jag antar att hon är lite sur på mig om några timmar när vi ses i skolan, men jag fixar det på ngt sätt.
                   Sedan drog jag till dansen och var där ett tag, blev hämtad, åt mat, duschade och ja nu sitter jag här som vanligt... Egentligen skulle jag bara kollat fb och skrivit ut målbeskrivningen till biologin, men det vågar jag inte ens göra nu, är rädd att väcka ngn pga den högljudda skrivaren...
                   Damn jag borde nog gå och lägga mig nu, vill inte, men jag kommer vara helt död imorgon om jag inte gör det, inte för att jag inte alltid är det, men ändå... Whatever, vi ses sen...


Heh, kmr nog bara lägga ut barcabilder ett bra tag nu...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0