melodifestivalen!


Holaa! Kon nyss hem från barnvaktning, men jag barnvaktade inte bara, jag kollade även på... MELODIFESTIVALEN! ofc ;)
Dock tkte jag det var dååligt att Anna Bergendahl vann, istället skulle "alla tjejers våta dröm" (dolph lundgren citat, haha), Eric Saade ha vunnit !! Tycker jag iaf ;) Även om hans text var fet töntig..., han hade ju vatten, HALLÅ  !! :)
Whatever, det blir ändå aldrig som man vill i melodifestivalen :(
Det positiva är ju att vi får behålla the manboy i sverige ett tag till iaf ;)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Francesca

sv; nja, jag tyckte att peter jöback skulle vunnit. men jag antar att du lär "dissa" den åsikten också?

2010-03-14 @ 09:50:20
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0