Lalalalalalalalalala... Zoé!

Haha hade ingen rubrik så det fick bli den!

Vad har ni gjort idag, ALLA mina läsare?
Jag har iaf inte gjort så mkt, varit i skolan, dansat, facebook... Btw så tror jag att Freddi är sur på mig, hon skickade ngt sms, men om jag skriver om det blir hon nog ännu surare ;)
Iaf, jag har typ suttit vid facebook i en timme nu fast jag skulle gjort min uppsats om fred i svenskan som ska lämnas in imorgon. Dessutom ska boken Ninas resa vara utläst då, jag är typ på sidan 30 av 200...
Asså, det är sjukt hur man kan bli beroende av facebook! Jag gör typ aldrig ngt där ändå, typ gillar massa statusar bara... fast idag gjorde jag ngra quizz-grejer, om jag skulle vara en alkohol skulle jag vara vodka och dessutom är jag 100% mexikansk... Kul & veta ;) NOT...

Nu måste jag göra läxorna! Jag blir galeen!!! Ses imorron... eller nåt...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0