HOME SWEET.... BARCELONA <3 :'(

Hola chicos!
Hemma från Barcelona nu men saknar det redan asmkt, längtar verkligen tills de kmr till sverige! Även fast jag hellre skulle åka tillbaka till Barcelona! 
                                          Jag orkar verkligen inte med skolan just nu, är sjukt trött! Börjar nästan gråta när jag ska berätta om Barca för att jag saknar det så mkt :'( Jag vill inte vara i Sverige! Det är hemskt! Det är ok att träffa familjen nu, men jag kmr inte palla träffa alla i skolan imorron + att jag alltid är morgontrött och sur... Biologiprov på fredag också, det känns så fel att vara tillbaka i verkligheten så att säga, Barcelona var nästan för bra för att vara sant... :'(
                     Äh nu orkar jag inte skriva mer, känner att detta inlägg blev liiite för personligt/deppigt ;) Så jag lägger in en bild istället från underbara staden nr1:


(från freddis fb)

xoxo
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0