tjaaahhh

Även om jag säger att jag ska börja uppdatera gör jag det inte!!! Damn! Men jag ska försöka bättra mig, jag lovar <3

Dagen har varit ganska najs, bara 3 lektioner ;) Asså i svenskan har jag typ massa inlämningar sen feetlång tid tillbaka hehehe, hoppas det inte märks :P

Dansade oxå idag, först locking sista lektionen på terminen och sen streetjazz :) Fast den lektionen var inte hel, dt var bara xtrarep. Jaaaa, nu har jag kollat på criminal minds eller ngt (info- saken på tvn laggar), fast kollade inte på hela, satte mig vid datan ist hehe,,,

puss <3


Kommentarer
Postat av: SOFIA NANNA ELIN

du ar hemma vi e borta; I PARIS HAHAHAHAHA

2010-05-25 @ 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0