f*n...

...vad jag har svikit er läsare! Ingen uppdatering på flera dagar. Förlåt :(
Jag har gjort en massa saker sen senaste uppdateringen, bland annat varit en massa med Emma. Vi har varit runt i täbban och i stan och kollat på massa grejer och käkat hehe :P

Jag har hittat en jättefin jeansklänning på gina som jag vill köpa, men hade inte råd just då, så kanske ska gå med pappa typ i helgen :) Han är liksom, heh, mindre snål än min mamma när det gäller kläder ;)

Btw: kanske kopierar ett inlägg från kattienhatt, det var nämligen en väldigt creepy sak som hände igår!! :O

puss <3


Kommentarer
Postat av: Lana Hamdoun<3

hej jag undrade om du ville kommentera din favoritlåt på mitt senaste inlägg! det skulle vara jättegulligt! puss och kram / Lana <3 http://lanahamdoun.blogg.se/2010/may/varldens-basta-lat.html#comment

2010-05-08 @ 14:49:04
URL: http://lanahamdoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0