Qué hicisteis hoy?

Heej, alla mina 7 läsare (så många hade jag igår iaf)!!
Vad har ni gjort idag? Själv hände det inte så mycket, som vanligt... Var i skolan, somnade nästan...

Whatever sen var det lunch, sen bild där jag ritade av en bild av Charlotte, blev ganska likt faktiskt ;)
Sen gick jag och Freddi till syslöjden för å sy klart våra babykläder, kan lägga ut bild sen om ni vill :P
Fast jag gjorde inte så mkt egentligen, ritade mest i Freddis kalender, bilder om henne och "Tor-leif", som hon även dansade med idag :P

Btw, när jag skulle på toa på slöjden mötte jag en man som kanske är bekant för er som också läser kattienhatt..., nämligen "Ingvar", "Ulla"s stalker. Han gjorde som vanligt sin creepy hälsning (en lätt nickning), sen när jag nästan hade gått förbi höjde han handen och sa;ööh, tack för boken, intressant läsning...
Jag ba; okej. Sen gick jag :P
Boken var en inlämningsuppgift jag hade givit honom för bara ngra timmar sen! Ofta han hade hunnit läsa den, jag som trodde han bara spelade bondebyn hela dagarna... Creepy ...



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0