if we ever meet again

Imorgon kommer .... SPANJORERNA :)
Ett tag verkade det som att de inte skulle komma alls pga ASKMOLNET!!
Ehh, whatever, nu kmr de iaf :)



Jaaa, idag har min fritid bestått av dans och städning :P
Inget plugg, så jag tror att mina betyg kanske sjunker... tyvärr :(
Tänkte skriva "men det är inget jag kan göra något åt", fast det är det ju ;) Men ja, har ingen lust att plugga så mycket just nu bara ...

Ursäkta denna blogg, den blir lite "medioker" (jajajaja), dels pga min lathet, jag borde verkligen uppdatera oftare, och dels på grund av att jag har två bloggar att skriva i. Då kan det bli lite mindre uppdatering/kopierade inlägg. Vissa har klagat på det, men ni som inte har två bloggar kan nog inte fatta att man faktliskt blir tvungen att kopiera vissa inlägg... /

tack för mig

puss <3

Kommentarer
Postat av: martina

Hej :) allt bra?

gå gärna in på min blogg och svara på dagens fråga!



Peace n love

2010-04-22 @ 18:52:48
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Francesca

visst känns det alltid som om man inte pluggar tillräckligt mycket? klurigt det där...

sv; min uppdatering är så taskig för jag har tappat ganska mycket inspiration och har inte all den tid jag vill ha, det är mycket tuffare nu under de sista månaderna i 9:an. ''/

jag bor i småland, i en kommun utanför växjö... i ett rött tegelhus ;)

2010-04-27 @ 10:21:23
URL: http://francescae.blogg.se/
Postat av: Francesca

visst känns det alltid som om man inte pluggar tillräckligt mycket? klurigt det där...

sv; min uppdatering är så taskig för jag har tappat ganska mycket inspiration och har inte all den tid jag vill ha, det är mycket tuffare nu under de sista månaderna i 9:an. ''/

jag bor i småland, i en kommun utanför växjö... i ett rött tegelhus ;)

2010-04-27 @ 10:22:55
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0