hoy

Hola mujeres y hombres (jajaja) :P

Idag tog vi som sagt vårt plojfoto, jag tror iofs att klassen valde det som blev sämst på mig, men ja sånt får man leva med. Efter skolan åkte jag hem, åt lite och sen var jag ute lite med mina brorsor. Efter ett tag hörde jag Emma som stod på sin balkong, hon frågade om vi skulle göra ngt. Så vi var lite med mina brorsor hos mig ett tag, sen gick vi alla till Emma och hoppade studsmatta :) Linnea vår andra granne kom också dit. Efter ett tag gick Nils för att spela Need for speed, och senare gick Hannes för att sova. Efter att Hannes hade gått satt jag Emma och Linnea på studsmattan och snackade i typ 2 timmar :) Mysigt men lite kallt :P <3

Så, nu har jag ätit lite till hehe, och skulle egentligen bara öppna datan för miniräknare men tyvärr blev det lite mer :P


har en del smink kvar från fotot...

ses imorron, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0